2009. november 21., szombat

Vérszomj


Ahhoz képest, hogy nem vagyok már az a tipikus rajongó kamaszlány, már tegnap megnéztem az Alkonyat második részét, az Újholdat. Ezer és ezer helyen leírták, a történet elég bugyuta, néhol akadozik, néhol össze is zavarodik. De most őszintén? Nem ilyen minden 17-18 éves lány? Nem hal bele egy kicsit a szerelme elvesztésébe, nem hülyíti a srácokat és képtelen eldönteni, hogy mit is akar a jóbaráttól?

Ettől függetlenül imádom ezt a filmet! Azért is tettem ide, a design-blogomra, mert amiben igazán óriási ez a sorozat, az a látvány! Olyan gyönyörűséges a két óra, hogy nem győztem csodálni. Szépek a vámpírok, a farkasok, a tájak. És a könyborító is, bár olvasni nem olvastam a történetet - talán jobb is. Az biztos, hogy az Alkonyat ebben is stílust teremtett.
A képet Amadea blogjáról vettem kölcsön.
Ja, és hogy adjak a kultúrának is, akkor bevallom, hogy az Inni és élni hagyni könyveket meg olvastam és nem láttam filmen.

4 megjegyzés:

  1. Ági, nem jobb is. Én ilyen olvasmányos, letehetetlen könyvet már régen olvastam. A két első könyvet öt nap alatt olvastam ki, bár a kettő összesen kb 1000 oldal. Nem tudtam letenni, komolyan mondom, ha lehetőséged van rá, ne hagyd ki!

    VálaszTörlés
  2. Ági!Nekem azért tetszik ez a film mert tele van szenvedélyel.Nem szeretem a romantikus filmeket de ezt nem lehet nem szeretni!:)
    Szerintem sem baj, hogy nem olvastad!Én a Da-Vinci kóddal jártam így.Könyvben elolvastam aztán megnéztem a filmet.Hát a film katasztrófa volt a könyvhöz képest.

    VálaszTörlés
  3. Én olvastam a könyveket, és meg kell mondjam, iszonyatsoan bele estem a sztoriba!!! :))
    Harry Potter után azt hittem nem lesz még egy ilyen történet amit így fogok szeretni olvasni és nézni többször is!!!
    Az Eclipse című könyvet is megvettem már, de még nem olvastam, barátnőmnél van... epekedve várom a történet folytatását! :))
    Mindenképpen ajánlom, hogy olvasd el! ;)

    VálaszTörlés
  4. Jól van, akkor nem vagyok egyedül.

    Szepy, ha egyszer lesz időm 1000 oldalra...

    Rena, nekem a kód könyv is meg a film is elfogadható volt.

    Niki, én a Harry P-t még nem vettem a kezembe, lehet, hogy majd ha már a gyerekeim eljutnak a korba, akkor.

    VálaszTörlés